۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۹:۰۹

گزارش مهر/

آسمان این روزهای پاس آفتابی است/ هیئت مدیره تیم هر چه زودتر تعیین تکلیف شود

آسمان این روزهای پاس آفتابی است/ هیئت مدیره تیم هر چه زودتر تعیین تکلیف شود

همدان - خبرگزاری مهر: با وجود فصل پر حاشیه و پر فراز و نشیبی که تیم فوتبال پاس همدان پشت سر گذاشت در فصل جدید همه شرایط برای حضور قدرتمند این تیم فراهم بوده به طوریکه می توان چنین تعبیر کرد که آسمان باشگاه پاس آفتابی است اما با این حال هنوز وضعیت هیئت مدیره آن مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از سقوط تلخ تیم فوتبال پاس همدان به لیگ دسته اول که در یک روز رویایی و در حضور 15 هزار نفر تماشاگر پرشور همدانی در ورزشگاه شهید مفتح رقم خورد و ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا این تیم، تنها بر حسب تفاضل گل کمتر راهی لیگ دسته اول شود، تیم پاس روزهای خوشی را پشت سر نگذاشت.

درست می گفتند که اگر این پاس راهی لیگ دسته اول شود برگشت دوباره آن به لیگ برتر مشکل است و همچنان باید در این لیگ دست و پا بزند تا پخته شود.

مدیرعامل ها، سرپرست ها و بازیکنان زیادی آمدند و رفتند اما پاس همچنان در لیگ دسته اول ماند تا حسرت لیگ برتری شدن این تیم به دل همدانی ها همچنان باقی بماند.

فصل گذشته اما از تمام فصولی که پاس در لیگ دسته اول بود تلخ تر و غم انگیز تر بود و کم مانده بود تا با سقوط به لیگ دسته دوم فاتحه پاس برای همیشه خوانده شود و تیغ تیز انتقادات برنده تر از همیشه شود اما خواست خدا چیز دیگری بود تا دوباره دل خوش کنیم به فصل جدید که بیاید.

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان از فوتبال دوستانی است که حضور او در همدان باعث شد تا این تیم جان دوباره ای بگیرد و با سقوط تیم الوند به لیگ دسته دوم بهرام یدی مدیرعامل بومی این تیم به پاس آمد تا رویاهای خود را با این تیم رقم بزند.

حضور یک موسپید فوتبال همدان در قامت مدیرعامل برای پاس هم بد نشد تا نگویند پس بومی گرایی که می گفتید چه شد.

از طرفی سرمربی بی حاشیه و با دانش فنی بالایی برای پاس انتخاب شد و داوود مهابادی که سابقه صعود به لیگ برتر را با گهر دورود و حضور در پلی آف لیگ برتر را به همراه مس رفسنجان در کارنامه خود دارد، سرمربی شد.

اما مسئله ای که امروز مورد اهمیت است تشکیل هر چه سریع تر هیئت مدیره باشگاه است تا بار کاری پاس نیز از روی دوش استاندار و معاونین وی برداشته شود و با یک خرد جمعی مسائل پاس بهتر مورد توجه قرار بگیرد.

بدهی های عمده پاس تسویه شده است

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان در این زمینه در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان اظهار داشت: در مدت زمانی که تیم فوتبال پاس را تحویل گرفته ام بدهی های این تیم را تا حد توان مالی باشگاه تسویه کرده ام.

بهرامی یدی افزود: در اولویت اول بازار همدان را در دستور کار قرار دادم و سپس بدهی بازیکنان سال های گذشته را و به طور کلی عمده بدهی های باشگاه تسویه شده و با مساعدت مسئولین و نشست با طلبکاران و تخفیف گرفتن از آنها امیدوار بتوانیم بدهی های باشگاه را به صفر برسانیم.

وی با بیان اینکه تنها یک میلیارد تومان بدهی بازیکنان خارجی بوده است، گفت: باید از استاندار همدان تشکر کنم که یکی از دغدغه های اصلیشان تیم فوتبال پاس بوده و هست و مدیرعامل کارخانه فولاد ویان اسپانسر این فصل باشگاه که کمک زیادی را در این زمینه به ما کرده اند.

هر که تیم پاس را دوست دارد به ورزشگاه بیاید

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به یار دوازدهم تیم پاس همدان گفت: مردم همدان باید به مانند سال 86 که پاس به همدان آمده بود از این تیم حمایت کنند و با حضور خود در ورزشگاه و تشویق این تیم جواب منتقدین را بدهند.

یدی افزود: شایعه های درست می کنند که پاس به تهران برمی گردد اما هیچ کدام از این شایعه ها صحت ندارد و تنها با حمایت از این تیم است که می توان جواب تمام حاشیه سازان را داد.

وی یادآور شد: منتظر تشکیل هیئت مدیره باشگاه هستیم تا تصمیمات این باشگاه با یک خرد جمعی گرفته شود و هیئت مدیره تفکرات و خط مشی باشگاه را در جهت راهبرد اهداف باشگاه در اختیار ما قرار دهند.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به برگزاری نشست با مدیرکل صدا و سیما همدان گفت: در این نشست مدیرکل صدا و سیما همدان قول همکاری همه جانبه را در جهت موفقیت تیم فوتبال پاس و پوشش دیدارهای خانگی و در حد امکان بیرون از خانه را داد.

در هر بازی به دنبال امتیاز کامل هستیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان نیز درباره بازی هفته اول پاس در لیگ دسته اول در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان اظهار داشت: در بازی با گل گهر سیرجان بازیکنان بسیار آماده بودند و قدرتمند ظاهر شدند.

داوود مهابادی افزود: تیم گل گهر سیرجان در برابر ما حرفی برای گفتن نداشت و تا دقیقه 70 با تمامی نفرات دفاع می کردند و اگر بازیکنان ما کمی از فرصت ها بهتر استفاده می کردند می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال همدان با بیان اینکه هر امتیاز پاس را به لیگ برتر نزدیک تر می کند گفت: نباید هیچ یک از امتیاز های دیدارهای خانگی را از دست بدهیم و از هفته های ابتدایی  باید امتیازات را جمع کنیم که کارمان در هفته آخر به اما و اگر کشیده نشود.

مهابادی عنوان کرد: در لیگ دسته اول حتی از دست دادن یک امتیاز هم برای تیم هایی که می خواهند به لیگ برتر صعود کنند مهم است.

وی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه گفت: در فوتبال امروز هواداران نقش زیادی در کسب نتایج دارند و به عنوان یار دوازدهم شناخته می شوند خصوصا در لیگ دسته اول که هواداران می توانند با تاثیر بر عملکرد بازیکنان حریف و ایجاد روحیه در بازیکنان خود نقش مثبتی را ایفا کنند.

سرمربی تیم فوتبال همدان افزود: تا جایی که خاطر دارم پاس زمانی که سال 86 به همدان آمد هواداران همدانی نقل بحث های فوتبالی بودند و در آن سال به عنوان بهترین تیم شهرستانی شناخته شدند که در بازی با گل گهرسیرجان هواداران انرژی مثبتی به بازیکنان دادند و امیدوارم در ادامه لیگ دسته اول و بازی های خانگی حضور هواداران پر شورتر باشد.

پاس واقعی را از هفته های میانی ببینید

وی با اشاره به شرایط هفته های ابتدایی لیگ گفت: در هفته های اول تیم ها شناختی از یکدیگر ندارند و در بازی های ابتدایی تیم ها کمی با استرس بازی می کنند و بازیکنان با هم به هماهنگی مطلوب نرسیده اند.

مهابادی عنوان کرد: به همین علت باید چهره واقعی تیم ها به ویژه تیم های مدعی را از هفته های پنجم و ششم به بعد ببینید همچنین پاس نیز از این شرایط متثنی نیست و بازیکنان هفته به هفته آماده تر و هماهنگ تر می شوند و باید پاس واقعی را در هفته های میانی ببینید.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به بازی های جام حذفی گفت: جام حذفی یک میدان تدارکاتی بسیار خوب برای پاس بوده و هست تا هم بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ شوند همچنین اعضای کادرفنی شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا کنند.

وی یادآور شد: برای بازی مرحله بعدی خود در جام حذفی باید به مصاف تیم لیگ برتری راه آهن برویم و تدابیر ویژه و برنامه تاکتیکی مناسبی برای این دیدار داریم.

کلاس رایگان برای مربیان فوتبال همدان برگزار می شود

مهابادی با اشاره به امکانات خوب فوتبال همدان بیان کرد: چمن ورزشگاه قدس همدان در لیگ دسته اول از بهترین چمن ها است.

وی عنوان کرد: روز سه شنبه هفته جاری کلاس آموزشی برای مربیان فوتبال همدان به طور رایگان در مهمانسرای ورزش همدان به مدرسی بنده و علی اکبر پورمسلمی از مدرسین بین المللی فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

سرمربی تیم فوتبال همدان گفت: گام نخست را در لیگ دسته اول محکم برداشتیم و هفته به هفته بازیکنان به هماهنگی بیشتری خواهند رسید و بهتر می شویم.

بر اساس قرعه ‌کشی در فصل 94-93 تیم فوتبال پاس همدان در گروه دوم مسابقات با تیم ‌های صنعت نفت آبادان، شهرداری بندرعباس، راهیان کرمانشاه، داماش گیلان، مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، فولاد یزد، شهرداری تبریز، پارسه، سیاه جامگان و صنایع اتکا گلستان هم گروه است.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه قدس همدان موفق شد با نتیجه یک بر صفر گل گهر سیرجان را شکست دهد.

این تیم در هفته دوم مسابقات جمعه 18 مهر میمهان داماش گیلان است.

کد خبر 2383706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha